Verzending en levering
Wat is de status van mijn bestelling?
Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf €50,- verzenden wij gratis. Onder de €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.
Welke verzendopties zijn er?
Wij versturen alle bestellingen via PostNL Parcel.
Verzending en levering
Antwoord op je vraag niet gevonden? Wij helpen je graag verder!
+31 (0)592 26 96 70